anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

På allmän begäran...

Av Anette - 22 januari 2011 09:24

Ja som min vän sa. Lägg upp en bild på den fula lampan. O det kan jag ju göra. Bara det att jag tycker inte den är så värst ful längre... =D

Men bedöm själva!

 


Idag blir det en tripp till Willys. Mat o sen har de erbjudande på blöjor. Handlar man för 200:- får man köpa 3 blöjpaket men betalar för 2! O blöjor är ju ngt som går åt när man har små barn så jag tänkte passa på lite. :)


Jag måste säga att jag är så glad att jag fått börja skolan igen! Risk att jag tjatar om det.

Men tänk vilken möjlighet man har! Det finns barn som aldrig får gå i skolan för de måste hjälpa till att försörja familjen. O det finns vuxna som aldrig gått i skolan. Så jag är tacksam för möjligheten!!!


Minns ni min kompis lista?

Nr 64 på den är att man ska skriva ett brev till ngn man inte gillar och förklarar varför. Hon fixade den spontant på telefon häromdagen och jag fick den fixad igår! Måste säga att det är skönt att rensa bland kontakter som bara tar energi.

Men idag ska jag kontra med nr 126. Skriv ett brev till ngn du tycker om och förklara varför! Måste ju balansera upp det hela lite :)

Jag slänger in en 138. oxå. Skicka ett vykort. Slår på stort och skickar två! :)


Men nu måste jag gå. Det är en otrevlig doft här i krokarna som måste tas om hand!

En trevlig lördag önskar jag er alla!!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Ovido - Quiz & Flashcards