anettecarlsson

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Anette - 6 juni 2011 08:19

God morgon!

Idag är det Sveriges Nationaldag. Den firas till minne av dagen då Gustav Vasa valdes till kung 1523. Så nu vet ni ( o jag) varför man firar. Eller firar... Hejja hejja... ;)

Jag ska på ngt firande. O ser jag några puckon som får det att handla om att det bara är den ariska rasen som betyder ngt så vet ni... då blir jag förbannad! Ner med fördomar, rasistiska o nazistiska åsikter!!! Ni borde krypa tillbaka till den lilla dynghögen ni kom ifrån!!!


Jag är så sugen på att ut och springa nu... För jag har hittat en ny pepplåt som jag tror är skitbra o springa till... Men vet att det inte kommer gå topp idag så jag drar mig iaf... :( Men det SKA bli en runda iaf. Även om jag bara går...


Jag har fortfarande ont i skallen efter i fredags. Vet att jag får skylla mig själv som satte mig själv i mitten av det... Men ändå... Crap!


Mitt sommarlov är slut nu och idag börjar nästa kurs. Imorgon ska jag ringa o försöka ändra så jag läser den på 3v ist för 10v... Det känns bättre. För om 3v börjar en ny kurs och det känns skönare o koncentrera sig på en i taget... We'll see...


LAter....

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards