anettecarlsson

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Anette - 7 juni 2011 09:24

God morgon!

Jag ahr gjort klart den här veckans uppgifter i matte nu. Ska försöka att vara ute i så god tid varje v så kan jag bara relaxa resten av veckan... ;) Eller kanske inte... :) Men idag ska jag det...

Adamie är på dagis och jag ska snart iväg o träna... Idag SKA jag använda muskel maskinerna och kanske våga mig in på fria vikt avdelningen... Eller det vet jag att jag inte kommer om det är ngn mer där... Jag vet att det är så j*vla töntigt av mig men jag vill inte hålla på o grejja där när det är en massa andra som kollar på en... Jag tror nog att de är upptagna med sin träning men iaf... Det känns olustigt... Men övning ger färdighet... undrar vad det egenltigen beror på att jag drar mig så kraftigt...? Det är en stång där som jag vill testa o göra pull-ups på. När jag testade första gången orkade jag tre. Ska se om jag orkar annorlunda nu typ 2mån efter... O så har de en sån där man hänger i och drar upp benen o tränar magen i... Så det är mest de 2 jag vill åt...


Sen tror jag jag ska packa ner en bok o gå ner till stranden. Idag ska det vara ca 25grader så varför inte... :) Lär ju inte göra ngt vettigt hemma iaf... Eller? O jag har ju faktiskt bestämt att jag ska bli solbränd denna sommar. Armarna börjar ta sig men benen är lite värre... Adamie har blivit mörkare o jämförd med henne ser jag ännu mer ut som en Magnecyl tablett... ;)


Nej nu ska jag sluta förhala o dra!

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards