anettecarlsson

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Anette - 11 juni 2011 11:51

Ja visst! Idag fyller min fina vän Maja år, Hon bor långt ifrån mig så tyvärr blir det inget personligt grattande men jag tänkte skirva en lista på vad som är så bra med henne:

Hon kan få in 2stora vindruvor under över- och underläppen

Hon låter roligt när hon snyter sig

Hon älskar tjutfilmer

Hon har ett jobb hon trivs med

Hon har ett bubbelbad hemma

Hon är snäll

Hon är ärlig

Hon är mkt duktig på att fula sig ;)

Hon gillar vin

Hon har en kroppsdel som jag har som förebild inför framtiden

Hon är öppen och glad och och och heeeelt underbar!

Grattis min fina vän! :) Love u shitloads!


Jag o Adamie var ute o gick förut o nu så sover Adamie o jag ägnar mig åt seriöst soffhäng. Ska snart göra mina armhävningar men inte riktigt än... Vaknade 05.15 imorse så jag är lite sömnig....zzzzzzzz.....

Ovido - Quiz & Flashcards