anettecarlsson

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Anette - 13 juni 2011 21:59

Idag sa Adamie "Tjena tjena" till mig när jag hämtade henne från dagis... XD Var det en 2åring jag hade?


Idag blir det inget soffsovande för mig... Mitt hjärta har 2 kompisar som sover här i 2nätter. O jag överlät soffan till dem... Ikväll är de ute så jag förvarnade dem iaf om att jag nog kommer somna här men sen vingla in i sovrummet... :) Uppfriskande med inte bara 1 utan 2 snubbar som lämnar toaringen uppfälld! ;)


Busting my thoughts fly back to thee 
They always fly back to thee 
Please won't you understand that without you by my side there's no me

So will you ever love me again, only time will tell 
I'm in a hurry, cause they're waiting down in hell 

And no matter what I say say or do 
The road lead back to you…

Av Anette - 13 juni 2011 14:50

Jag älskar denna blomma! Den är så vacker o finns i en massa fina färger...




Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden.

  

 

Av Anette - 13 juni 2011 10:11

Jag gick en morgonpromenad imorse o på vägen såg jag denna:

 Den var ca 2cm lång!!! Inte den största myra jag sett men den största på lääänge.... Huuaaa.... Men h*n kröp glatt vidare efter sin lilla modelsession... :)


Nu har jag gått en runda som är 5km som jag tänkte jag ska springa ngn dag. Det innebär att jag har en slinga som går som en 8 som är ca 1.1mil och därför bra o träna inför tjejmilen på. :) Jag har gett mig f*n på att jag ska vara i första startgruppen o nu kvalificerar jag mig för andra... Så jag får starta i andra men ska springa in i första tänkte jag mig... :)


Det har suttit en del av en säkerhetskedja på ytterdörren här o nu när Adamie kommit på hur man kan låsa upp dörrar så tänkte jag att det vore bra o ha en ordentlig kedja där så hon inte kommer ut även om hon kan låsa upp. O vilken kedja jag hitta sen! :)

 Skitbra! Slipper jag oroa mig för att ngn ska ta sig ut och ngn in som inte är inbjuden! :) 


 

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards