anettecarlsson

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Anette - 18 juni 2011 14:31

Sitter o väntar på tjejerna o bilen som ska ta mig till fina Hannas fest! Ska bli galet kul o träffa alla, det var så länge sen nu. Har ny klänning, nya skor o halv ny frilla dagen till ära :)


Tar lite vila från träningen nu i helgen. Kände av knäna när jag var o sprang på gymmet i fredags så ska jag träna blir styrka o kanske orbitreken... Försökte hitta lite bildinspiration förut o detta hittade jag

   

Så nu e de bara o köra!!! ;)   

Magen kommer bli ett bekymmer av vissa orsaker. Den är liksom inte som den ska efter 50kg övervikt o en graviditet... Men då kan jag låtsas att den ser ut så under det andra som syns... ;)


Vill ha en stång i dörrkarmen här hemma så jag kan träna chins (?) Var får man tag på en sån? Inte sett ngn i ngn butik... hmm...


Men nu ska klackarna på! :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards