anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Typ hatkärlek

Av Anette - 27 juni 2012 13:06

Tror ingen missat det men bara för att tjata lite extra så är jag ju på tjocken. I slutet av v34. Egentligen är jag så trött så jag vill sova hela tiden men det kan man ju inte göra riktigt. Så efter förmiddagsvilan så fick jag för mig att göra rent knapparna på spisen. 

Det utökades snabbt till att dra ut spisen och ta bort barnskyddet och skrubba både fram och baksidan. Sen höjde jag blicken och fick syn på fläkten. Den är av modell äldre och även om kvinnan som bodde här innan har 5 barn så verkar inte hennes boandekänsla sträckt sig till att skrubba fläkten riktigt ren. Jag skulle kunna göra det men då måste jag skruva loss den och det törs jag inte för risken är stor att jag inte får upp den igen. 

Så jag får nöja mig med att framsidan iaf är skinande ren. Önska mig lycka till ;)

 

Men nu är det dags för eftermiddagsvilan...

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards