anettecarlsson

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Anette - 8 november 2011 08:33

Jag har verkligen starkt ogillat alla dessa One Piece. Tyckt att det är faktiskt ganska skitfult. Men alla som har en säger att de är så himla sköna. O nu har jag kommit på mig själv med att fundera på om det inte kanske vore lite skönt att ha en sån o dra runt hemma i. Varmt o mysigt liksom... CRAP!!!! Snacka om att ha blivit hjärntvättad... ;) Men här finns iaf en del fina...


Btw så önskar jag att jag låg o sov nu. Var uppe sent o är mkt trött... :/ Men sova går inte, istället vaknar jag med värsta energin. Men jag vet att om typ en halvtimme kommer jag bli trött igen o vilja sova så därför väntar jag ut mig själv lite. Bra med självinsikt ibland ;)


Igår var jag på Indigo på götgatsbacken med Thomas. Mkt mysigt ställe! Träffade hans kompis Daniel som var sjukt rolig och trevlig! När vi sitter där i godan ro o snackar skit om allt o inget så hörs världens högsta rap från bordet bredvid. Vänder våra huvuden dit och så sitter det en liten tjej där med med surfarsnubbe bredvid. Givet tror man det var han som rapade men han bara flinar o pekar på henne... Sen blev kvällen lite annorlunda efter det men inte mindre trevlig. Vi gick iaf för att visa denna surfarsnubbe alla Tassels på en bar. Men när vi väl kom dit så glömdes det bort :) Så kan det gå!


Nu är det sovdags igen

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards