anettecarlsson

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Anette - 29 november 2011 09:51

God morgon!

När kommer snön? Vissa delar av landet har fått det redan men här i Sthlm så är den inte framme än... Fast efter i söndags känns det kyligare i luften så kanske snart. MEn som man säger. Den som lever får se... :)


När jag vaknar på morgnarna så känns det som om min kropp är 99 istället för 29. Kan knappt gå upprätt och det spänner och drar i hela kroppen. Det gör ont att röra sig och det är inte kul alls faktiskt. Det tar ett tag innan man "sparkat" igång sig själv och den rör sig som jag vill. Det är inget fel på mig som prover kan visa men kroppen strejkar ändå. Inte speciellt kul men det är bara att kämpa på...


Hur går det med julklapparna? Jag är i stort sett färdig faktiskt. Har bara 2-3 st kvar så det är skönt. Men de är desto svårare att komma på tycker jag. Får se vad det blir i slutändan :)

En kompis lade upp en bild på facebook med ett litet minipepparkakshus, det var så himla sött!!! Mindre än en stor tändsticksask och jag blev så sugen på att själv göra ett. Har aldrig gjort ett pepparkakshus så då känns det ju logiskt att börja med ett minihus! :)


Ha en fortsatt härlig dag!   

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards