anettecarlsson

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Anette - 20 januari 2012 20:51

Jag har fastnat i en viss blogg... Som skrivs av en tjej som verkar rätt ytlig. Men genom detta har hon nästan 200 000 besökare varje dag. Hon skriver om sina dagar, hon shoppar, beställer saker på nätet, sin pojkvän och sin träning. Hon påstår att hon är vältränad men ser mest lite benranglig ut. Det är ju lätt att man dömmer henne efter allt det här och tror att hon är som hon verkar i sin blogg. Tror inte så är fallet även om jag int eär ngt fan av henne. Men jag fasineras av människor. Hon tjänar ju storkovan på det hon gör, så givetvis kommer hon inte göra någon förändring i det... Det som är sorgligt är alla småtjejer som skriver att "De vill verkligen vara henne" De borde försöka inse att de kommer bli som sig själva och det är (i de flesta fall) helt ok!


Sitter och lyssnar på Melissa Horn. Grym musik men man blir lite melankolisk av den ibland så det gäller att avnjuta den i lagom doser. 


Idag har vi haft en ny grej i skolan. Bokföring. Läste ju företagsekonomi i våras eller somras... (bra minne där! :) ) Gick ganska bra idag men läraren var ett orginal :) Effektiv och framåt kan man säga :) 


Fredagkväll var det visst oxå... Jag har Adamie så jag är hemma och chillar. Inte för jag har lust att göra så mkt annat heller så det är skönt. Ska glo på ngn serie nu sen hoppas jag somna tidigt. Ska vrålsova tänkte jag. Får se hur det går med det.


Trevlig helg!

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards