anettecarlsson

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Anette - 12 augusti 2012 18:51

Njae inte riktigt... Men ensam med barnen första gången... Barnen. Tänk att jag har 2barn nu... :) Lite overkligt, mkt underbart, & omvälvande. Just nu sover den ena & den äldre tittar på Mästerkatten. Gissa vem som gör vad?! ;)

Hade funderingar på att åka ner till Småland i veckan men biljetterna var inte billiga så den resan sparar vi till en annan gång. De flesta jobbar där nere iaf nu men om 3v ca kommer min svägerska vara ledig ett tag så då passar vi nog på då ist :)

Tar ett tag att få ihop ett inlägg märker jag :) Men nu kom vi precis tillbaka efter en promenad, jag, Adamie & Otto. Adamie hade sin dockvagn med sig :) Hon behöver träna på det där att köra & se vart man går. Hälsenorna fick sig ett par smällar & hon själv trampade i vattenpölar. Det sistnämnda gjorde henne mkt störd & mig mkt full i skratt :D

Men nu är det snart läggdags för barnen så dags att säga på återhörande! :)

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards