anettecarlsson

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Anette - 2 september 2012 20:51

Om du gör det så tycker jag du ska gå in på min Tradera sida:
http://www.tradera.com/finding.mvc/iteml...ting?ftgnr=364439<br />


För nu har jag rensat i mina köksskåp bland de burkar jag inte använder. De är fina men det är ju bättre att de används än dammar igen inne i ett skåp... Så kolla & buda lite! ;)

Av Anette - 2 september 2012 11:23

Igår var vi på inflyttningsfest hos Maria & Pernilla. Det var mkt trevligt & de hade gjort hur mkt god mat som helst! Båda barnen var med men Adamie somnade i vagnen påväg dit & sov tills en kvart innan vi skulle hem. Så hon missade allt men vi fick med en massa mat hem så hon får kalasa idag ist :) Otto hoppade som vanligt runt mellan sina fastrar & njöt av uppmärksamheten :) Det var ju nästan som om man var barnledig ;)

Jag var annars rätt nöjd för jag hade inte ett enda gravid eller ammningsplagg på mig & höga klackar. Var ju ett tag sen om man säger så :) Kollade igenom mina gamla kläder häromdagen, har 2 kartonger fulla i förrådet. Men om en vecka är det återbesök hos barnmorskan & hoppas få en ok stämpel i rumpan då för att börja träna. För däri låg alla träningskläder oxå... Ska väl sluta tjata om det men jag längtar ;)

Nedan en bild på efterrätten igår. Brownien var himmelsk!

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards