anettecarlsson

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Anette - 9 januari 2013 20:23

Sedan i fredags är jag & barnen hos mamma i Gullringen. Adamie njuter i fulla drag & vi andra är inte långt efter :)

I lördags var vi inne i Vimmerby en sväng. Vi gick på stan lite & sen åkte vi & fikade hos Per, Helena & lilla Arvid.
På söndagen kom Ingrid & Björn ut på kvällen & fikade. De hade ännu inte träffat Otto så nu var det dags :)
I måndags så var vi hemma hos Maja & min lilla hulligulligan fick leka med hennes hulligulliganer. Lite senare tog Adamie en promenad men en jättefin men stor hund :)
Igår var jag sänkt av trötthet så vi var hemma bara...
Idag tog vi bussen in till Vimmerby & hälsade på Hjördis. Det var kul, det var länge sen som jag träffade henne.
Imorgon blir det en till tur till Vimmerby & second hand runda med Helena & Arvid.
På fredag ska vi till Ingrid & Björn.
På lördag ska vi åka hem.

Hur var det nu, åkte jag hit för att ta det lugnt? ;)

Jag trivs här. Det är så lugnt & skönt! Faktiskt har jag hunnit med att göra ett par första gångs saker. Igår gjorde jag kalops & i förrgår åt jag Haloumi ost för första gången. Det var grymt gott!!!

Nu häckar jag i soffan framför Sveriges mästerkock. Det är kvalité det :)

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards