anettecarlsson

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Anette - 19 januari 2013 11:27

Min svägerska skrev på sin blogg om 5 saker som hon vill hinna innan hon fyller 40. Så tänkte sno hennes idé & skriva om samma sak :)

1. Jobb
Jag skulle gärna vilja hitta ett jobb som kan tillfredställa min rastlösa själ... Jag tog löneadministratörs examen förra året & jag skulle gärna vilja jobba på kontor med administration/ekonomi.

2. Hus
Skulle så gärna vilja bo i hus med ett stort skafferi, trädgård, nära till naturen, fint kök osv osv... Som kan fixa till som man vill & öppna dörren & släppa ut ungarna i trädgården.

3. Porslin
Hoppas få ihop ett helt set av den servise som jag fallit för. Tack vare igår är jag en lång bit påväg, får se om jag hinner få den komplett innan jag vill ha ngt annat ;)

4. Resa
Vill gärna åka till New York, Paris & Bali.

5. Hmm....
Vet inte vad jag ska skriva här. Finns en massa saker jag vill göra & uppleva, stora som små. Men mest av allt hoppas jag att de jag älskar & bryr mig om, får må så bra som det bara går & vara lyckliga!

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards