anettecarlsson

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Anette - 4 oktober 2011 08:23

Nu är det höst... Vilket jag inte har ngt emot faktiskt. Tycker det är vackert med löven som ändrar färg och luften är klar på någe vis... Nackdelen är att det blir kallare. O jag fryser som ... nuförtiden! Tror jag ska börja med långisar under brallorna snart för jag avskyr verkligen att frysa... :(


Annars har jag idag tänkt börja min resa mot att bli hurtbulle igen. Innan sommaren både sprang jag och gick på gymmet typ varannan dag. O det har försvunnit under sommaren då jag typ inte tränat alls. Så nu ska det bli ändring!  


Men vet ni någe mer? Idag är det kanelbullens dag!!! Awesome!!! :) Min plan är att gå ut på en powerwalk nu på morgonen o sen sätta mig o plugga i sällskap med kanelbullar! 

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards