anettecarlsson

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Anette - 10 oktober 2011 20:51

Satan i gatan vad jag måste börja springa nu!

Jag har nämligen slutat röka. En vecka nu. Utan plåster eller ngt. Köpte plåster men de känns obehagliga så jag slutade med dem oxå... O gissa vad man blir sugen på ist? Allt annat man kan stoppa i munnen. Som har kalorier i sig kanske jag ska tilläga så ingens fantasi skenar iväg.... ;)  


Vissa stunder känns det lätt. Sen kommer de stunder när man verkligen bara fantiserar sig bort o kedjeröker ett paket i fantasin. Fast det skulle man ju inte göra, för risken är ju att man mår för j*vla illa av det. Men ändå...

Idag sprang jag en runda. Var ute i 20 min o sprang 15 i sträck iaf. Trodde det skulle gå sämre men jag är nöjd. 


Tentadags på onsdag. Får hoppas det går bra. Lite mkt som surrar i huvudet nu men en sak i taget.

Stepp by stepp.

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards