anettecarlsson

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Anette - 5 oktober 2011 19:23

Blir visst inte så mkt bloggande från mig nuförtiden... Det händer både massor och inget i mitt liv. 

Hur nu det hänger ihop... men det gör det iaf :)


I fredags kom mamma upp och Adamie hade hunnit lägga sig. Men hon hörde att mormor kom och hon sprang fram till mamma och gav henne en bamsekram. Det var så härligt att se, inget kunde stoppa henne då. Men hon kikade på mig för o se att det var ok att hon kom upp. Vilket det givetvis var :)


I lördags var vi på födelsedagsfest hos Jj Star. Alltid lika roligt och hennes lägga är så underbart fin!!! Med en massa rosa i! Kan man ju inte annat än att älska! :)


På söndagen var det kalas för Linus som fyllde år för inte så länge sen. Det var skönt att få umgås med familjen lite mer. Blir inte så ofta vi ses allihopa tyvärr. 

På kvällen var jag o Thomas på bio o såg Crazy. Stupid. Love. Den var lite seg i början men den blev bättre o bättre under tiden. Så den rekommenderar jag er o se :)


O nu kan man väl säga att jag ska börja bli lite mer hälsosam. Har fått värsta anledningen att fixa till vissa saker :)

Mer om det längre fram.

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards