anettecarlsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Anette - 7 januari 2012 21:35

Av Anette - 5 januari 2012 08:45

     

Av Anette - 4 januari 2012 08:29

     


Av Anette - 1 januari 2012 17:56

Dags att ta fram nya kalendern idag! :) Fick en på min fördelsedag av min fina vän Katie 

 

Passar mig perfekt kan man lugnt säga!  


Har ni haft en bra jul och nyår?

Jag spenderade jul nere i Småland hos mamma och stannade med Adamie över mellandagarna. Var härligt men mot slutet längtade jag hem en hel del... 

Adamie sov hos mormor varje natt och sover tydligen lugnt där, när hon sover bredvid mig så sprattlar hon en massa tycker jag... :/

Hon härmade en figur i en Disney film som var arg

Hon är så söt, även när hon är "arg" :)


Julen var jättemysig. Min bror Per och hans fru Helena var ute hos mamma och vi hade en lugn dag med mat, Kalle och julklappar. Fick underbara julklappar, är överlycklig!

 

En egen rosa Kitchen Aid står här i köket och idag invigde jag den för muffins! Vilken pärla! :) Tack älskling!

Boken som heter Super tanten står en massa roliga recept på kakor och sylt och sånt. Gamla husmorstips finns oxå med. Så det är inte bok som talar om hur du bli en tant även om den hyllar tanten. ;)

Jag gillar skrivböcker och boken med en fågel på är en skrivbok, både med en linjerad sida & en ritsida bredvid. Stora tunga kristall glas fick jag oxå. Har snöat in lite på Brämhults Hallondryck för tillfället och den är extra god i dessa glas! :)


Nyår var jag hos min andra bror Erik och hans fru Kristina. Han hade lagat fantastisk mat!!! Dock kunde jag bara äta lite lite av allt eftersom jag ville få plats med alla rätter. Men det var super smarrigt!

   

Tyvärr så gick jag hem vid typ 9 för jag blev tvärförkyld. Så somnade runt 10 & sov sen i typ 12h... Välbehövligt! Hoppas sova mer snart... 


Hoppas ni fått en bra början på det nya året!!!

  


Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards