anettecarlsson

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Anette - 1 mars 2013 13:24

Ja igår var min sista dag i lägenheten i Vårby gård... Eller jag har den kvar men någon annan ska bo där ett år. Hela veckan har varit full av kartonger, släpa saker, slänga, kånka, bära, sälja, köpa & skruva ihop... Det börjar ta sig i nya lägenheten men allt har inte hittat sin plats än. Men det kommer så småningom :) Igår städade jag ur den gamla + släpade 75 kg soffa 3 trappor ner tillsammans med en man. Det var tungt & det tillsammans med flyttstäd gjorde att jag slocknade kl 21 igår kväll :D

Nu är det begravning, imorgon hillbilliemaskerad & på söndag tvätttid. Hej & hå :)

Av Anette - 1 mars 2013 13:23

Ja igår var min sista dag i lägenheten i Vårby gård... Eller jag har den kvar men någon annan ska bo där ett år. Hela veckan har varit full av kartonger, släpa saker, slänga, kånka, bära, sälja, köpa & skruva ihop... Det börjar ta sig i nya lägenheten men allt har inte hittat sin plats än. Men det kommer så småningom :) Igår städade jag ur den gamla + släpade 75 kg soffa 3 trappor ner tillsammans med en man. Det var tungt & det tillsammans med flyttstäd gjorde att jag slocknade kl 21 igår kväll :D

Nu är det begravning, imorgon hillbilliemaskerad & på söndag tvätttid. Hej & hå :)

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards