anettecarlsson

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Anette - 5 mars 2013 12:12

Det händer för det mesta mkt i mitt liv. Ibland frivilligt & ibland högst ofrivilligt... Men på sistone har det varit mkt bra saker & det frigör så mkt glädje i mig! Det känns som om livet är påväg åt rätt håll på så många sätt... Men mer om det en annan gång :)

Det börjar ta sig i lägenheten nu iaf. Barnens rum är i stort sett klara, i sovrummet har min garderob kommit upp & jag inser vilket lyxproblem jag har när jag inte vet hur jag riktigt ska ställa alla mina skor så det blir bra ;)

Festen i lördags var oxå kul. De flesta var så fula så man kunde inte låta bli att skratta åt alla hemska hängselbrallor, skitiga tröjor, fula kepsar, fejkgravidmagar & whisky & picklejuice shotar :D

På torsdag ska vi kolla på ett nytt dagis till min stora tjej (får inte kalla henne liten längre för hon är faktiskt 4år nu meddelade hon mig häromdagen) :D

På återhörande! <3

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards