anettecarlsson

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Anette - 15 augusti 2011 15:08

Åkte in till stan o mötte Hanna. Vi åt lunch (ok jag drack kaffe o hon åt mat) o gick ett varv runt kvarteret. Sen gick jag in till stan och kom på den bra ideén att ta Ikeabussen hem. Den är ju gratis o jag har inget åkkort nu. Så då gick jag till Vasagatan där den går från. Förut har det varit en buss från 1967 men nu var det en med sköna säten :) Så gick jag hem från Ikea så motion har jag iaf fått idag...


Idag var min "lovdag". Distanskurserna slutade igår o nya skolan börjar imorgon. Vi börjar med det lättsamma ämnet Personaljuridik. Hoppas jag kan blåsa liv i lite fler hjärnceller tills dess så jag får in ngt. Men jag får väl helt enkelt ge mig f*n på att det ska gå. Jag har schabblat bort saker förut men det ska jag INTE göra nu. Min framtid är viktigare än så. Jag vill att jag o Adamie ska få ett bra liv och då måste jag styra upp det så gott jag kan... 


Är lite  nu...


Av Anette - 15 augusti 2011 09:17

Ovido - Quiz & Flashcards