anettecarlsson

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Anette - 16 augusti 2011 20:27

Jo men visst.... Ingen tönt eller bitchvarning, ingen vågade säga ngt högt (typ) utan sneglade bara på varandra. På torsdag är nästa tillfälle. Då är det presentation o sånt o sen kör det igång. Det kommer bli ett intensivt år men det kommer bli great!


Nu sitter jag och äter Havreflarn. Tyvärr med fastlimmat bakplåtspapper. Glömde ta bort det innan de stelnade så det är lite svårt att få bort. Men lite blekt bakplåtspapper har väl ingen dörr av hoppas jag ;) Men om man väntar en stund så de blir mjuka så går det o få bort...


Tror jag har skrivit om tidigare att jag klädfantiserar vad jag ska ha på mig sen när jag jobbar på kontor. O hittade bild på detta:

Har ni sett vilken underbar skapelse?! Av självaste Manolo Blahnik... Åhhh vill ha vill ha vill ha. Tänk vilka bra löner jag skulle räkna ut med såna på fötterna... ;) 


Nu ska jag återgå till min budgett. Alltid lika spännande...   

Av Anette - 16 augusti 2011 10:32

Med tanke på klädbekymmret jag hade... Min sötis Hanna ringde o då sa jag till henne "jag vill ju inte se ut som en tuff brud så ingen vill prata med mig för de tror jag är en bitch o jag vill ju inte se ut som en tönt så ingen vill prata med mig pga det" 

Hennes svar var "Kan du inte gå som den fina, söta tjej som är du då?"


Så jag följer hennes råd. Du är en pärla hjärtat!   

Av Anette - 16 augusti 2011 09:28

Idag börjar nya skolan. Kl 1 är det dags för inskrivning och info... 


Det eviga dilemmat vad man ska ha på sig hägrar... Det är så otroligt larvigt egentligen. Alla väljer ju ngn sorts kläder. Det är bara det att under sommaren har jag mest haft på mig kjol eller klänning och nu är det byxväder. O nu har jag upptäckt att de flesta byxorna hänger i röven... O jag vill inte ha hängrövbyxor. Jag vill ju ha en skitsnyggrövbyxa på mig... Tänk vilka bekymmer man har en vardag som denna... Men orka börja köpa nya brallor i strl 34... Well well... 

Jag vet att det finns värre saker att koncentrera sig på. Men just nu koncentrerar jag mig på detta och resten tar jag sen. En sak i taget...

Ovido - Quiz & Flashcards