anettecarlsson

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Anette - 17 augusti 2011 16:13

Idag invigde jag min körsbärsklänning... Min älskade mamma har sytt den så det finns bara one of a kind av den! Den är underbar, en riktig snurrklänning :) Borde fixa bild men det gör den inte riktigt rättvisa på de jag testtagit så det får bli en annan gång... :)


Var in till stan, tog Ikeabussen till Hornstull, gratis o bra! :) Sen gick jag till Medis o min Hanna. Vi åt lunch och snacka bort hennes lunch. Finns inte ord för att beskriva den kvinnan. Hon är fantastisk på alla de sätt som finns att vara det på... <3


Sen spatserade jag runt söder och fixade lite saker... Imorgon börjar skolan på allvar, så tog en liten lugn dag idag...

Snart ska jag gå o hämta min lilla argbigga på dagis. Det är mkt vilja i en liten 2,5åring... Igår skrek hon när hon såg en hund som sprang "Kolla en katt som springer" Hundägaren skrattade gott.. :) Hon vet ju faktiskt skillnad på de två men inte just igår... Både hon o Ava satt i ca en kvart o slängde ner stenar i en brunn. Adamie gick ca 3m ifrån o hämtade stenar. (Det var typ bara stenar hela vägen, men där var de tydligen bäst) Så sa hon till Ava "Lyssna, det finns bra stenar där borta" :D Min älskade lilla unge, vilken blessing du är! <3

Av Anette - 17 augusti 2011 08:29

 

Ovido - Quiz & Flashcards