anettecarlsson

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Anette - 3 oktober 2012 19:53



Ja här sitter jag nu och äter fula chokladmuffins med egenhändigt plockade blåbär från vår sommarstuga. Det skulle jag ju inte göra men nu är det så. Goda är de. Så det så ;)


Tittar på Nybyggarna på kanal 5. Det är rörande att han försöker hjälpa de här personerna. Det är bara att hoppas på att de verkligen vill ha hjälp så de kan ta emot den. De måste ha viljan... Men det är fint att de får en ny chans. 


Har visst inte så mkt mer på hjärtat nu. Eller jo det har jag visst. Mitt hjärta är fullt av både jobbiga och underbara saker. Men här ska jag mest skriva om de underbara så håll till godo med det underbaraste jag vet! 

Mina barn



   

Adamie ville absolut att hennes flaska skulle vara med på bild :)

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards