anettecarlsson

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Anette - 18 oktober 2012 08:02

Dagarna lunkar på här hemma & jag övar mig på att be om hjälp med saker... Jag kan inte sånt så bra men nu efter operationen så måste jag. Har svårt att böja mig & bära. Det stramar & gör ont i såren då men det vore ju konstigt om det inte gjorde det. Trots allt har de ju faktiskt gjort hål i min mage för bara ett par dagar sedan...

Jag sysselsätter mig med att lägga ut saker till försäljning på en Facebook loppis. Det är riktigt kul & så smidigt om man jämför med Tradera. Ingen frakt & smidigt att bara klicka upp bilden med info. Fyndar en del oxå & testar även bytes affärer. Måste säga att jag tycker det är så himla bra med andrahands användning!!! :)

Igår köpte vi hem en massa frukt för att få i oss en massa nyttigheter. Bestämde oxå att vi ska 1-2 gånger i veckan testa recept på mat som vi kanske först tycker låter sådär gott, bara för att vidga matvyerna lite. Man fastnar extremt lätt i köttfärssås, korv & köttbulle fällan som förälder. Kanske annars oxå men nu är jag ju förälder så får skylla på ngt ;) Men igår blev det ugnsgrillad kyckling med citron & timjan med vitlökschampinjoner & råstekt potatis. Mkt smarrigt! :)

Adamie sköljde vindrutorna & efter att jag flyttat den blöta asken från bordet så blev det en blöt fläck kvar. Men den var mkt fin tycker jag...

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards