anettecarlsson

Alla inlägg den 2 november 2012

30

Av Anette - 2 november 2012 12:35

Nu har jag varit 30 en hel vecka... Hade en mkt mkt bra födelsedag med en massa vänner, familj & släkt på besök. Åt massvis med god tårta & fick underbara presenter! Det genomgående temat var bakning så snart måste jag göra slag i saken & baka lite tror jag... Problemet är bara vart man ska göra av det man bakar?! För i magen på mig ska/bör det inte hamna... ;) Jag gjorde 2st tårtor till fredagen men en blev över så den knatade jag upp med till Adamies förskola. Får se vad de tyckte om den :)

Men det här med att vara 30... Hade nog en föreställning om att det skulle kännas annorlunda... Som om man skulle vakna lite mer vis, lite mer rynkig & lite mer erfaren... Kan väl inte direkt påstå att ngt av det skedde... Som tur var, iaf för rynkdelen ;)
Nej skämt åtsido. Jag trivs. Det känns bra. Jag har en fin lägenhet, en fin pojkvän & 2 alldeles underbara barn. Det är inte illa pinkat faktiskt :)

Jag fick förresten en idé förut. Vidareutveckling kommer. Skulle bara säga att jag fick en idé. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards