anettecarlsson

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Anette - 30 november 2012 12:28

Idag är det fredag om ni missat det... ;) Jag slog tuppen på käften imorse & sa I win you loose! för jag vaknade ganska så lång tid innan han... Men anyway...

Jag, Adamie & Otto gav Thomas en välförtjänt sovmorgon & åkte till skanstull för en bytesträff :) Så för min del blev jag en jelloform från tupperware, 2 böcker & blåbär & värmeljus fattigare. Men ett paket blöjor, Lancome krämer & tvättservetter rikare :) Mkt nöjd & man träffar mkt trevligt folk! :)

Nu är Adamie hos sin pappa, Thomas påväg till city & jag & Otto ska på mitt nya fredagsnöje! :) Huddingeloppis träffen :) Har en full väska att bli av med & kommer få med mig lite hem igen. Sånt där som man bara måste ha. Enbart... Faktiskt! Jag lovar! ;)
Men det är alltid kul på de här träffarna, för en utomstående kan det säkert verka lite galet, vilket det gjorde för mig första gången. Men nu känner man igen folk lite, snackar bort en stund med vissa & kommer hem med fina saker eller cash om man nu sålt mer än köpt :)

Well well. Hur har ni det i snön? <3

Ovido - Quiz & Flashcards