anettecarlsson

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Anette - 11 februari 2012 08:54

Hoppas ni sovit gott?!

Igår fyllde min fina vän Katie år så efter att först ha pysslat om Adamie som var febrig hela dagen så tog jag bussen ut i vildmarken. Nävars inte riktigt men en bit ifrån där jag bor iaf ;)

Så åt vi fajitas och umgicks hela kvällen och det var super! Katie har precis skaffat en butik som hon och hennes man håller på att jobba med för att kunna öppna snart. Det är så spännande och jag vet att jag kommer handla massor där sen! Mer om det längre fram! :)


Idag ska jag baka bröd... Och försöka slänga min tv j*vel som gick sönder igår... Bara jobbigt att den väger så mkt. Men den kan ju inte stå där och vara trasig direkt. Men det ger sig så småningom.


Hoppas ni får en bra lördag!

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards