anettecarlsson

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Anette - 12 februari 2012 17:56

Ja inte den som gick sönder... Den är i skräpan nu...

Ibland lönar det sig att skriva saker på fejjan för efter att jag skrivit att min tv gått sönder så skrev min svägerskas kusins mamma att de hade en tjockis tv som de kunde ge mig! Idag kom de och lämnade den! Det är ju helt fantastiskt, jag har en tv igen!   Trodde inte jag skulle sakna den så mkt men det gjorde jag visst. Försökte tänka att jag skulle få en massa annat gjort istället... Lyckades ganska bra tycker jag nog :) Igår var jag och Thomas och storhandlade först på dagen sen på em så var jag i Katies butik och målade lister. Sen sov jag som en stock kan jag säga! :)

Idag har jag bakat 4 limpor bröd och gjort 1kg köttfärssås och 1 gratinerad falukorv. Just idag var det skönt att göra iordning matlådor eftersom jag vissa dagar har starkt motstång till matos. Det luktar helt enkelt illa att laga mat. Så försöker passa på när jag kan tänka mig matdoft. Nu är jag ju dessutom täppt så det gäller att smida medans järnet är varmt!  


Så kom tvn och efter att vi släpat upp besten och fått den på plats så gick luften ur mig som en  ballong. Har vilat sen dess men det känns som om ju mer jag vilar desto latare blir jag så nu ska jag ta tag i mig själv och försöka bringa lite ordning här hemma...


  

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards