anettecarlsson

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Anette - 19 maj 2012 09:52

Då var man tillbaka i Sthlm igen. Som vanligt med ungefär dubbelt så mkt packning som jag hade när vi åkte ner. Jag använde inte ens hälften av de kläderna jag hade med mig. Så nästa gång får jag packa lättare. Både till Adamie och mig.

Saknar lugnet där nere redan. Visst har jag vaknat tidigt där nere oxå men där nere har Adamie och jag haft lugna morgnar med virkande och filmtittande. Här vaknade jag kl 6 och försökte sova igen. Men när jag tänkte på vad jag ville göra idag så kunde jag inte somna om. Så lika bra att sätta igång. Har mätt upp garderoben nu iaf. Så får vi se vad det blir för ngt där inne. Rosa vitt och svart är iaf färgtemat.

Men det verkar som att jag har svårare att slappna av här uppe.

Kanske inte så konstigt ändå iaf?


Bilder av vad som roat mig nere i Småland:

 

Fick present av mamma när jag kom ner. Hon känner mig tror jag bestämt. :)

 

Min första mormorsruta som blev klar, blir rosa och svarta rutor i ett överkast till Adamie.

 

Fynd! Ska sparas till i höst när jag inte är bollbärande!

 

Det tar sig med mina rutor! Det här ska bli en filt till bebisen i magen är det tänkt...


Ovido - Quiz & Flashcards