anettecarlsson

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Anette - 29 maj 2012 22:49

De senaste dagarna har jag lärt mig mkt. Jag brukar försöka lära mig minst ngt nytt varje dag. Ibland lär man sig ngt helt onödigt och ibland får man sig läxor för livet. De senaste dagarna har jag lärt mig det här:

Findus Rostad kyckling färdigrätt är sanslöst god. Den har jag ätit 2 gånger idag.

Man får bara pilla sig i rumpan när man är ensam (enligt Adamie)  

Det är dyrt att laga en tand som går sönder. Men det blir dyrare ju längre man väntar.

Vänskap kan blomstra även utan vatten och ibland dör den även fast man gör saker som man ska.


Mkt nyttigt eller hur? ;)


Imorgon tar jag examen & blir löneadministratör. Visserligen en sjukskriven sådan i dagsläget men ändå. Får min examen iaf och det är underbart! Om ett år ca, då kommer min tid att söka jobb. Ser fram emot det redan! :)


Nu är det dags att sova. Imorgon blir det glass och ballonger! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards