anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Min glossybox!

Av Anette - 28 november 2012 21:25

För ett tag sen läste jag om något kul på en väns blogg. Något som heter Glossybox. Hon la upp en bild på ett fint paket som innehöll smink. Detta heter då Glossybox & för 139:- varje månad får man hem skönhetsprodukter. Jag tyckte det såg så fint ut så jag ville också testa :)

Så jag surfade in på glossybox.se & gjorde en beställning. Sen har jag väntat & längtat :) Idag kom den.
I den vanliga kartongen låg en fin ask... I den låg det 5 produkter inslaget i fint julpapper med en rosett & ett litet brev. Jag blev så lycklig över denna lilla lyxlåda! Oftast när jag handlar sånna saker går jag efter vad jag alltid haft, om det inte är megadeal på något annat för då kan jag testa det också...

Nu kändes det som om någon tagit sig tid att lägga ner de här sakerna till mig, förpackat dem vackert & tänkt på just mig... Vet att de packar askarna efter vad man fyllt i för info om sig själv men det var så härligt att få den här asken! Rekommenderar fler att testa!!! Lite extra kul är det för jag har en ganska stor svaghet för små förpackningar... 5 små förpackningar senare är jag såld ;)

Följ länken nedan så får jag något som heter Glossydots & ni får ett fint paket en gång i månaden. Rekommenderar det varmt!!!

http://www.glossybox.se/referal?CI=NDEyMzI=

 
 
Ingen bild

Ulrika

28 november 2012 21:53

Oh, jag väntar på min andra.

Anette

28 november 2012 23:16

Spännande! Borde komma snart! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Ovido - Quiz & Flashcards