anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

En dag

Av Anette - 13 augusti 2011 18:47

Igår hade jag Adamie uppe lite extra länge med förhoppningen om att hon skulle sova lite längre. Det brukar ju aldrig funka men jag höll tummarna. O gissa vad?! Hon vaknade vid 10. Det var mkt skönt. Så vi mös extra mkt till hon skulle till sin pappa vid 12. Sen gick jag o la mig igen. O sov till halv6. Bra där, kommer jag kunna sova inatt nu? Förmodligen inte mkt... :)

Men jag har klarat av företagsekonomiprovet nu iaf. Det gick ganska så bra, peppar peppar. 


Ikväll kommer jag åka in till stan. Ska träffa Jenny o gå på streetparty. Det blir säkert kul. Mkt folk iaf. Det är ju midnattsloppet oxå. Sist jag var där o kollade var för 5år sen tror jag... Kanske jag får lite inspiration till Tjejmilen som jag ska springa den 3sep. JAg har inte tränat ngt inför det alls på senaste tiden... Om jag känner mig själv rätt kommer jag tokträna sista veckan. :/ Men det får va som det blir... Runt kommer man alltid, kanske inte på tiden jag tänkt men hey. Man får vara glad för det lilla...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Ovido - Quiz & Flashcards