anettecarlsson

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Anette - 1 juni 2012 17:08

Har väldans svårt att hitta inspiration idag att skriva om ngt... Men jag gör väl ett försök...


Träffade en tjej idag från ett forum, en jättegullig tjej som jag gärna träffar igen. Vi ska ha barn i krokarna av varandra och det var därför vi började prata. Det är ju alltid lite nervöst när man träffar nya människor för man vet ju inte om det funkar i "verkliga" livet. Men det tyckte jag det gjorde så det var skönt :)


Det är faktiskt så att i stora sällskap så pratar jag inte. Inte speciellt mkt iaf. Jag kan liksom inte få ur mig ord och det är ganska så jobbigt. Tex i klassen jag gick. Det var flera som jag ville pratat mer med för jag tror att vi hade haft hur kul som helst ihop. Men bara för att jag inte kan få orden ur mig så blir det ju inte så att man pratar och lär känna varandra. Säkert verkade jag som svår att komma in på livet och höll mig för mig själv en hel del. Det är inte för att jag inte vill, men jag har så svårt för det. Det är så larvigt faktiskt. Man förlorar en hel massa skoj på sånt faktiskt... Det känns jobbigt om vi är en stor grupp även om jag känner alla. Jag säger inte så mkt då heller medans jag kan prata one on one. Det är inga problem alls. Annars får jag hjärtklappning och rodnar väldigt ofta. 

Viket en del gärna vill påpeka. Vilket inte är så bra för ingen är så medveten om att man rodnar som den som gör det. Men jag vet att det inte görs av illvilja. Men kan vara ngt att tänka på om du vet med dig att du brukar "retas" eller skoja med den som rodnar...


Jag tog iaf min examen i onsdags. Med blandade känslor. För jag hade velat göra en hel massa annorlunda. Men nu är det gjort. Jag är löneadministratör.   


Nu ska jag vila lite tror jag.

Skrev jag nyss ett riktigt gnäll inlägg?  

Får blir ändring till nästa gång isåfall.

   


Dagsformen:

 

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards