anettecarlsson

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Anette - 30 juni 2012 17:23

Efter en långsam förmiddag så skulle min fina Hanna komma hit med lilla Adam så vi skulle få umgås lite. När hon plingar på dörren & jag öppnar så tar hon ett steg tillbaka och pekar bakom dörren istället. Där står en hel hög med underbara tjejer och skrattar. Gissa vad jag gör?! Grinar! :) Men jag blev så himla glad! 

Så kom de in och dukade fram fika och presenter! 

Åt en massa gott och satt & myste med alla runt omkring mig. En tjej, Jenny hade med sig 2 av sina barn, den ena 3 år & den andra äldre. Den äldre tyckte det var väldigt stökigt på Adamies rum så hon röjde upp där inne! :) Hennes kommentar "Nu kan man gå in där utan att snubbla"    Så himla härlig! :)


Lite bilder på kalaset

 

 Uppdukat bord

     

En hippo dress, ursöta Converse och en fin body

   

Lakansett & en badhanduk

 

Blöjtårtan!


Tack alla underbara för en fin babyshower! Jätteskönt att få en sån eftermiddag efter den lite jobbiga förmiddagen. Mkt kärlek och stora kramar till er alla!


Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards