anettecarlsson

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Anette - 2 juni 2012 19:57

Jag vaknade idag väldigt pigg kl 8 och gick upp och åt frukost. Har drömt halva natten om sushi, vilket jag inte gillar egentligen men i drömmen var det underbart gott! :) Drömde också att min lilla son föddes... Smärtfritt. (Ja tack)

Efter frukosten satte jag igång och diska och torka rent kaklet ovanför diskbänken. Jag orkade var uppe i 2h sen vra jag tvungen att gå och vila :)

Efter vilan trotsade jag och Thomas regnet och gav oss iväg till Barnens hus. Det är gamla Babyland. För när man är gravid kan man registrera sig på diverse sidor och på så vis få gratis saker. Detta var vad man fick hos dem:

 

Trevligt! :)


På vägen dit så mötte vi ett gäng hurtiga tjejer som gav oss reklamlappar. Om man gick till gallerian BOX så kunde man byta in dem till presentkort. Så vi fick 2 st.

Vi knatade dit och de kunde bla lösas in på Granit. Jag har framkallat en del bilder nyligen och ville ha ramar till dem så dessa blev det:

Motiven är inte spikade än men blommorna är från precis utanför min lägenhet. Underbara färger! :)


Sen så är mina vänner tillbaka från Småland. Ingrid och Magdalena som bott här i omgångar tidigare. De kom igår kväll och ska stanna en vecka denna gång. Förra gången var Ingrid sjuk och hade ingen röst men den här gången är det inga sånna dumheter på g :)

Fick så fina presenter av dem i examenspresent

Jag har letat efter en fin adressbok och det har jag nu! Tack så mkt! <3


Nu är det soffhäng som gäller resten av kvällen!

     

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards