anettecarlsson

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Anette - 25 juni 2012 21:52

För en vecka sen var vi nere i soliga Skåne och nu är vi här i regniga Sthlm igen. Det är alltid skönt att komma hem men oj vad det var skönt att vara borta... Vi avslutade med en helg i Småland hos mamma och var mesta tiden hos min fina fina bror och svägerska. Hon är oxå gravid & jag ville ha ett kort på oss båda i detta välsignade tillstånd som man säger... :) Här är ett av resultaten

 

Lite roligt med & tecknet mellan oss :) 

Anette & Helena

Hon bloggar oxå och hennes blogg hittar ni här


   


Sthlm vs Skåne


Borde lägga mig nu men håller på att sy ett babynest. Men det går INTE som jag vill och eftersom jag är lugn som en filbunke av mig så svär jag inget. ELLER?

Kanske mkt smartare att fortsätta imorgon med nya krafter?! Har för mig att jag testat det förr och det funkat. Learning by doing hette det visst?!

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards