anettecarlsson

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Anette - 17 juni 2012 10:55

När vi skulle välja en vagn så var iaf jag helt 100 på att det var en Bugaboo Cam som gällde. Helst en Black edition. Alltså en helsvart vagn, chassit är svart så man skulle kunna sy egna suffletter och ha färgglada saker till så inte allt blev svart. Tyvärr så går ju den loss på 12-13000:- vilket är ganska så mkt pengar. Eller faktiskt helt otroligt skitmkt pengar för en vagn! :) Jag har haft en, fast en Gecko förut och gillade de mindre hjulen fram, handbromsen och att man kan sy mkt eget till den. Men så var vi förbi Lekia i Kungens kurva och går in för att kolla lite. Såg att de har Bugaboo där och blir förvånad, de brukar inte finnas i sådana affärer. Vid närmare titt så visar det sig vara ett annat märke men modellen är snarlik. Så vi kollar funktionerna och upptäcker att även där är de snarlika. 

Efter en sökning på nätet där jag hittar både bra recensioner om den och ett jättebra erbjudande på 2011 års modell så slår vi till. För det som inte var snarlikt var priset. Det var mindre än hälften... :)

Vad blev det då? Jo en...

Cresent Diva 2.0

Denna kan man även sätta ett babyskydd direkt på chassit

   

så slipper man flytta på bebisen om man åker bil eller om man ska resa så man slipper släpa på babyskyddet förutom vagn och packning. Mkt smidigt :)


Nu letar jag efter en åkpåse. Även där finns en uppsjö varianter att välja mellan. Blommiga, prickiga, kamoflage, enfärgade, pälskant, känt märke, okänt märke bla bla bla. 

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards