anettecarlsson

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Anette - 8 juli 2011 18:57

Idag gick jag en promenad på morgonen. Det behövdes för jag behövde avreagera mig från skolan... Det blev ca en mil, fram o tillbaka till stan härifrån. Sen åt vi lunch och jag slappade på soffan. När Adamie vaknade och Andres gått till jobbet så gick Adamie o jag iväg på en promenad. Tänkte att vi skulle göra en second-hand räd och fynda lite. Vi gjorde en avstickare in på Dollarstore o den affären är ungefär som ÖB fast större och billigare. Hittade foppa tofflor till Adamie för 20:-/paret! :)

Sen gick vi till Röda korset men de stängde 16.00 o vi kom 15.50 o då blev det en snabb koll bara. Men hittade en klänning och en t-shirt till Adamie för 5:- st och 2 Tom o Jerry glas. Så promenerade vi vidare och gick till Coop för att kolla in deras utbud av muffins formar. Det var skrallt må jag säga så vi gick till fyndet och hittade en påse med sandleksaker för 20:- istället :)


Sen kände jag att jag inte orkade gå hem. Ville bara hem hem hem så vi tog sista bussen hem. Skönt! :) Ballerinaskor är fint men de ger en skoskav som heter duga oxå... :(

Imorgon tror jag det blir bad någonstans... Får väl se hur vädret blir.

Nu ska jag lägga mig i soffan igen (fast först ska jag ordna en surprise för ngn... undrar vem denne ngn kan vara?) ;)

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards