anettecarlsson

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Anette - 27 juli 2011 09:40

God morgon...

Idag ska jag bara putsa ett fönster och läsa 5kapitel i företagsekonomiboken. Måste visst beställa en bok till i höst. O så borde jag damma. O så var jag ju tvungen att packa. O så skulle jag inte glömma att ta med blöjjor. O så födelsedagspresenter. O så var jag ju tvungen att tvätta oxå. Bra om jag hinner med en promenad oxå. Får inte glömma att tömma kylskåpet så inget blir dåligt. (mjölken eftersom den är tom iaf) Vore bra om jag hinner en sväng till stranden eftersom det är sol ute o jag vill bli brun på benen. O just d jag ligger efter med en insändningsupgift, den får jag ta med mig. Jag hade visst lite kartonger som måste ner till förrådet. O kläder jag vill bli av med. Måste lägga upp annonser på Tradera...

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards