anettecarlsson

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Anette - 17 juli 2011 16:30

Ja om man skule få ihop ett inlägg då... :)


I fredags lämnade jag min lilla prinsessa hos sin pappa för helgen och gick o mötte upp min bror Per o hans fästmö Helena i Skärholmen. Vi gick runt i lite affärer o åkte sen till min andra bror Erik som har bott med sin fru i Singapore i ett år. De har äntligen kommit hem nu för gott! Det var mkt roligt o träffa dem igen, ett år är långt men det har ändå gått väldigt fort. :) Intressant att höra deras åsikter om och upplevelser i Singapore! De hade lite presenter med sig och de känner mig väl :)

  Rosa o skor o kaffekopp! Perfect match! :)

  Ätpinnar

 Illrosa kaniner, det är godis men vill inte öppna dem riktigt. Skulle tro att om jag äter en sån o ger mig ut o springer så kommer jag orka långt på allt socker som är i! ;)


Igår fick jag klart, med lite hjälp, andra projektet i Företagsekonomi B. I det gäller o ha tungan rätt i mun när man knappar på sin miniräknare, eller ha en som knapparna stämmer på, eller hur mamma?! ;) 


Kvällen var jag bara (typ) hemma o relaxade. Pratade med min underbara Hanna o det var så härligt för jag lättade hjärtat för henne ordentligt o det gör mkt, att bara få prata om saker. I   u! :)


Idag har jag legat på soffan hela dagen, förutom korta turer till köket o göra kaffe och hämta en bulle eller 2. O det är precis vad jag tänker fortsätta med.

Så hej hej! 

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards