anettecarlsson

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Anette - 29 juli 2011 21:32

Nej det är en svår sanning men det är ändå en sanning. Jag räcker inte till, till allt jag vill. Just nu är det studierna som blir kraftigt lidande och jag måste skärpa mig på den fronten. Det är min framtid det handlar om o jag kan inte fortsätta som jag gör. Det är 2,5v kvar nu av distansstudierna. Insåg idag att jag har ett delprov i MaB som jag inte fattat att jag har förrän nu. Bra där. 

Får bli till o fixa det imorgon dårå. 


Idag åkte jag, Adamie o mamma upp hit till Sthlm igen efter en liten blixtvisit hemma i Småland. Min farmor fyllde 80 så vi firade henne igår. Vi hann träffa min bror, hans fästmö och hennes föräldrar på kvällen oxå så det var minst sagt en händelsespäckad dag. Idag for vi förbi Cloetta i Jungsbro. Så nu har jag lördagsgodis som räcker året ut (veckan ut) :) Vi stannade en sväng i Söderköping o åt lunch och gick till en tygaffär oxå. Hittade ett jättefint tyg men tyvärr var det inte tillräckligt för att kunna sy en klänning i det. Men men. Får se fram emot min körsbärs klänning ist :)


Nu ska jag få Adamie o somna, hon leker bara o jag är så själsligt trött så jag måste få sova snart. Men har inte samvete eller hjärta att somna innan hon gör det. Får väl se hur det går.

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards