anettecarlsson

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Anette - 11 juli 2011 11:23

Imorse gick jag o Adamie en promenad. Det finns ett ställe som heter Reprisen här (fast jag brukar alltid säga återvinnarna) :) Det är iaf en second hand som brukar ha ganska mkt fina saker billigt.

När jag kollat klart o var påväg o gå hem igen gick vi förbi en hängställning som hade vinterkläder för 30:-st. O det kändes ju inte som rätt säsong att handla det på men faktiskt så hittade jag en jättefin, nästan oanvänd overall till Adamie där! Så jag slog till :) Det kommer ju en vinter igen även om man helst vill undvika att tänka på det... :(


Snart ska vi gå o vila. Eller Adamie iaf, jag lär fastna framför tvn. Fast iof, det är ju oxå vila o bara ligga o glo på tv... Om man inte ägnar sig åt ett norskt träningspass förstås... :)

 

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards