anettecarlsson

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Anette - 26 juli 2011 20:56

I'm holding on your rope, 
Got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me 
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall 
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat 
But it's nothin new
I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late


Av Anette - 26 juli 2011 08:33

Jaa imorgon ska Adamie o jag ta tåget ner till Småland, vi ska på 80års kalas. Ska bli kul o träffa släkten... :) Var ett år sen sist nu...

Vad som är skönt är att en av hennes söner inte kommer. Den som då gav mig halva min genuppsättning. O de som läser nu. Om jag säger att Adamie inte har en morfar och jag inte har en pappa. Ifrågasätt inte det tack! Man är inte någons pappa bara för att man bidragit med gener. En pappa är man när man tar hand om sitt barn, man bryr sig om det och älskar det. Så ge f*n i o säga emot mig när jag säger att jag inte har ngn pappa!!! 


Igår lyxade jag på morgonen och badade o så drack jag kaffe i badet. Perfekt! Det borde fler testa som älskar o bada o dricka kaffe! :)


Ska snart ut o röra på mig. Får se om jag har energi o springa... kanske blir en angry-walk (energin kommer från ilska) för jag blev visst lite uppeldad nyss. Sen är det plugg som gäller och se STRANDEN! Förstår inte varför mina ben aldrig blir bruna. Just nu är jag ganska så solbränd på överkroppen men sen är det lite skrallt med färg. Tur jag har 4 askar bronzpuder. Jävla Cubus. MEn det är en annan historia...

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards