anettecarlsson

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Anette - 8 maj 2011 22:18

Igår när jag vaknade så var det strålande sol ute! :) Super härligt! Så jag tog mitt pick o pack o drog till Kungsan o satte mig o titta på folk. Det är alltid kul :) Efter 2.5timme mötte jag upp Tompa, det var 6mån sen vi sågs sist så det var ett nice återseende. Vi åt lite och sen promenerade vi runt hela stan tror jag :) Han fotade och jag undrade när mina fötter skulle börja göra ont. Jag hade nämligen mina 12cm klackar på mig. Perfekta promenad skor! :) Men de började aldrig göra ont och vid 7 åkte jag för o möta Jenny o Tina på thaibåten. Sörpla lite vatten där men när solen gick ner så blev det för kallt så då tog jag en promenad till slussen och for hem...


Imorse när jag vaknade tog jag en provspringtur o det gick som smort. Jag fomligen flög fram! Nej kanske inte men det gick bra o kändes skönt. :)

Så åkte jag, Katie o Ava in till stan en sväng och promenerade runt lite. Vi var inne på Zara o Swarowski. Det är ju tur att man inte har en massa pengar om man säger så... :)

Det var jättehärligt att bara promenera runt ett par timmar utan ngn direkt plan...


Har varit o sett en film på bio ikväll. Minns inte riktigt senast jag gjorde det... Jag o Marouf såg Limitless. I liked! :) 

Efter filmen bowlade vi. Man kan väl lugnt säga att jag blev utklassad... Av ngn anledning så drog de flesta av mina klot till höger. Testa olika sätt men det var inte så stor skillnad. Det var först i slutet som jag fick de någorlunda raka. Marouf kunde nog fått strike på vartenda klot om han velat men jag tror han höll igen lite för att jag inte skulle känna mig helt värdelös! :)

Men det var kul!!! Jag hoppas alltid på att få se eller själv vara den som lyckas kasta iväg sig själv med ett klot men det blev inte denna gång heller... Kanske nästa... ;)


Nu är det dags o slänga sig i soffan o skypa lite! :)

Kram

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards