anettecarlsson

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Anette - 22 maj 2011 08:04

Andres är här hos mig nu. Han kom sent i torsdags kväll och det är så lovely så det finns inte... :)

I fredags var jag en kortis i skolan och han var hemma och lekte med Adamie. Vi åt lunch ihop och när Adamie sov så sov vi allihopa :) Sen var det dags för henne att vara hos sin pappa. 

Andres och jag åkte till Skärholmen och handlade lite mat och en jädra massa godis. Är det fredagsmys så är det! :)

Igår fixade vi båda håren, Andres underbara lockar är numera raka... Inge mera Sideshow Bob frilla ;) O mitt hår är mörkt som vanligt. Alla gråa hår borta igen! :) Sen gick vi till Skärholmen och köpte lite sommar och vår kläder till Adamie. Rensade på morgonen bland hennes kläder för att se vad som var för litet och vad som är bra dagiskläder och hemma kläder. O nu har hon lite nytt :)


Jag tog en springtur igår morse oxå. O jag tror att jag behöver äta ngt innan jag springer. Inte precis innan men en eller 2 timmar innan för det kändes som om energin verkligen tog slut igår och jag blev ruggigt yr. Så då sprang jag inte klart rundan utan bara 3km. Det gick inte så speciellt snabbt heller. Önskar jag inte blev så himla besviken på mig själv... Jag behöver inte vara en superlöpare nu, jag har precis "lärt" mig att jogga. Men det fäster inte när jag väl gör det... Då vill jag vara bäst. Kom o tänka på killen som vill springa ett maraton och skrev på ett forum för lite tips då han var en oerfaren löpare. Han skrev "Tänkte jag tar världsmästar tiden (2h 10min tror jag) och plussar på 10 min, det borde väl funka?" Det är 4,2 mil som man springer... :) Men jag önskar honom lycka till! O han fick väldigt många tips och kommentarer om man säger så... :)


Idag verkar det vara underbart väder igen så jag tänkte kanske fara till Segeltorp. Det var en loppis där och lite annat som jag inte minns, men som kanske kunde vara roligt o se... Annars ska jag baka bröd och tvätta. Det är en neverending story det där med tvätt, disk och städ. Men just nu känns det ok... :)

Just nu saknas den 3dje i vår familj men hon kommer imorgon igen och då har jag det precis som jag vill ha det... Oss 3 tillsammans som det ska vara... :)

Ovido - Quiz & Flashcards