anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Well well well

Av Anette - 17 juli 2011 16:30

Ja om man skule få ihop ett inlägg då... :)


I fredags lämnade jag min lilla prinsessa hos sin pappa för helgen och gick o mötte upp min bror Per o hans fästmö Helena i Skärholmen. Vi gick runt i lite affärer o åkte sen till min andra bror Erik som har bott med sin fru i Singapore i ett år. De har äntligen kommit hem nu för gott! Det var mkt roligt o träffa dem igen, ett år är långt men det har ändå gått väldigt fort. :) Intressant att höra deras åsikter om och upplevelser i Singapore! De hade lite presenter med sig och de känner mig väl :)

  Rosa o skor o kaffekopp! Perfect match! :)

  Ätpinnar

 Illrosa kaniner, det är godis men vill inte öppna dem riktigt. Skulle tro att om jag äter en sån o ger mig ut o springer så kommer jag orka långt på allt socker som är i! ;)


Igår fick jag klart, med lite hjälp, andra projektet i Företagsekonomi B. I det gäller o ha tungan rätt i mun när man knappar på sin miniräknare, eller ha en som knapparna stämmer på, eller hur mamma?! ;) 


Kvällen var jag bara (typ) hemma o relaxade. Pratade med min underbara Hanna o det var så härligt för jag lättade hjärtat för henne ordentligt o det gör mkt, att bara få prata om saker. I   u! :)


Idag har jag legat på soffan hela dagen, förutom korta turer till köket o göra kaffe och hämta en bulle eller 2. O det är precis vad jag tänker fortsätta med.

Så hej hej! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards