anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

I valet o kvalet

Av Anette - 9 maj 2011 13:45

Ibland har jag så svårt att bestämma mig. Jag har gått o funderat på i 3timmar nu om jag ska gå o träna eller inte. Idag blir det inte ngt springande eftersom jag sprang igår men jag tänkte försöka lyfta lite vikter. Men jag drar mig för jag vill inte stå bredvid värsta muskelknutten som lyfter 50kg med lillfingret o lyfta mina 5kgs vikter... Jag vet att det bara är larv från min sida och borde tänka "Gört bara gört!" men iaf... Jag har iaf träningskläderna på mig... O jag ska gå dit... kanske alla muskelknuttar har vilodag idag? Som muslimer har fredagar, kristna hr söndagar så kanske muskelknuttar har måndagar???


Vissa saker som egentligen är lätta att bestämma sig om kan jag dra ut på i evigheter. Eller nej men länge iaf. Medans stora lite svåra saker kan jag kasta mig in i. Då litar jag på magkänslan. O oftast går det bra. Kanske inte det blir bra diekt men av alla dåliga val jag gjort kan jag nog säga att det iaf kommit ngt bra från det... Eller så har jag glömt bort det andra.. :)


Fick ett sms idag som gav mig ett stort solskens leende när jag läste det. Det stod i stort sett 2namn bara. Men det var härligt att läsa :)


Nej nu ska jag sätta mig med excel i 30min sen SKA jag gå till gymmet. Wish me luck! :)

KRam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Ovido - Quiz & Flashcards