anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

The spaces between your fingers were created so that anothers could fill them in.

Av Anette - 9 maj 2011 19:11

Jag tycker om att hålla handen. Det är mysigt. Man visar att man gillar varandra och har närhet fast det är på en civiliserad nivå... Ingen stör sig väl på 2 pers som håller handen men många kan störa sig på att 2 pers råhånglar på stan...


Jag tycker om att kramas. Iaf med folk som jag känner och tycker om. Jag förstår inte riktigt det där med att alltid krama alla till höger o vänster. Om jag inte känner dig så har jag ingen större lust att trycka tuttarna mot dig. Men ibland verkar det vara ett svenkst hälsningssätt o då finner jag mig i det. Elelr så gör man en snedkram. Så men egentligen möts med axlarna...


Jag tycker om havreflarn. De är både knapriga och mjuka om de blir lyckade o det tar typ 10min o göra... Superbt!


Jag tycker om solen i år. Ska sola och bli brun tänkte jag. Om solen når mig bakom mina stora solglasögon... ;)


Jag tycker om att åka bil. Det är lugnande för mig och ofta när jag sitter o åker bredvid o det är bra musik på kan jag inte låta bli o sjunga med. Fast jag vänder bort huvudet från chaufförens håll o sjunger rätt tyst så det inte ska höras så mkt... 


Det är mors dag snart. Får man önska sig ngt då? Jag önskar mig... en godmorgon puss av mitt hjärta. Alltså att du är här... ;)


Nu står havreflarnen i ugnen btw. Om en stund är de i min mage! A match made in heaven kan man säga! :)

O det blev inget gym idag. Fastnade i Excel o det är ju inte helt fel det heller.

Heeeeejjjjjj då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards