anettecarlsson

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Anette - 20 januari 2011 12:59

Jag lärde mig ngt nytt om datorer idag! Fick ett sånt där Ahaaaaa moment. Men om vad tänker jag inte säga eftersom jag kommer nog bli retad över min avsaknad av teknikkunskap :)

Men tänk vad häftigt saker kan fungera egentligen!!!


Sen tog jag ett drastiskt beslut att ändra lite mer i mitt schema. Jag har läst Organisation och ledarskap i gymnasiet (länge sen alltså) och anmälde mig på nytt till den kursen. Idag kände jag att jag tar hellre ett nytt ämne och lär mig det på distans. Så nu ska jag lära psykologi b istället på distans. Det var det jag hade hoppats få läsa från början så det passar bra! :)


O så var jag och införskaffade en kalender! Jag funkar inte riktigt om jag inte skriver ner allt möjligt. Har kalendrar sparade sedan 1998 och det är lite roligt att ha de kvar. Varför vet jag inte för jag kollar typ aldrig i dem men iaf :) Så när jag skrivit klart här ska jag sätta mig och skriva in allt i den nya. Tänkte försöka vara duktig och skriva in adresser och telenr oxå till folk man kanske skickar snigel post till. Det var evigheter sedan jag fick ett handskrivet brev av någon! Kanske skulle börja själv och starta en nygammal trend?! Det är en pinuppa på kalendern... när jag såg den kom jag att tänka på en kompis som sa att jag var lite pinuppig (!) Jag tog det som en komplimang. Jag brukar inte ta av mig kläderna (eller jo men inte inför folk) så jag antar att det har ngt med utstrålning o göra kanske... :)


Well well lär ju skriva mer sen!  :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards